شرکت صنایع غذایی “شکرانه سلامت بین الملل” راهی طولانی را از آغاز به کار خود در سال ۱۳۸۴ به عنوان یک شرکت تولید کننده مواد غذایی در ایران پیموده است و در سال ۱۳۸۸ به اوج شکوفایی و بالندگی خود رسید.

بهترین عملکرد در صنعت چای توسط این شرکت جهت ارتقا رضایتمندی مصرف کنندگان طی مذاکرات طولانی میان تیم کارشناسی و مدیریت دنبال شد و با گذشت زمان، ما به شناخت پتانسیل های بازار، ذائقه مشتریان، نیازها و خواسته های آنان نائل شدیم.

“شکرانه سلامت بین الملل” بزرگترین کارخانه چای نیست، اما براساس نوع محصولات و بیشتر بواسطه انتخاب بی نظیر عطر و طعم چای محضوص خود شهرت یافته است. ما به کارآیی عملکرد شرکت و تخصص همکاران با تجربه خود مفتخر هستیم و این دو ویژگی بارز است که معتقدیم ما در صنایع شکرانه سلامت بین الملل داریم. از این گذشته، ما آموختیم که اصول شرکت ما در همان دو ویژگی نهفته است و در نتیجه بر عرضه محصولات، با کیفیت هر چه بهتر متمرکز شده ایم.

در ادامه اضافه می کنيم که این شرکت به کلیه قوانین محیط زیست و اجتماعی که در آن فعالیت می کند متعهد و پایبند می باشد.

سال ۱۳۹۰ نقطه عطف دیگری برای صنایع غذایی “شکرانه سلامت بین الملل” بود و من به عنوان مدیر و سرمایه گذار به موفقیت های جاری شرکت بسیار افتخار می کنم. حفظ مدیریت مستمر با برنامه ریزی، کمک شایانی به جایگاه شرکت در رشد آتی و سوق دادن آن از یک کسب و کار محلی به یک مهره کلیدی بین المللی خواهد کرد.

ما اهدافی بزرگ و متعالی با سرمایه گذاری در فعالیت های شرکت از تکنولوژی تولید تا سیستم پخش و همچنین سرمایه گذاری بر روی نیروی انسانی، جلب رضاتمندی مشتریان و جامعه برای آینده داریم. اطمینان دارم استراتژی دقیقی برای ورود فعالیتمان به عصر جدیدی از عملکرد را برگزیده ایم و امیدوارم که بتوانیم به همه آنها دسترسی پیدا کنیم.

از مشتریان خود برای حمایت و وفاداریشان در طول این سفر متشکریم و در انتظار سالهای سرشار از ارتباطات بزرگ و موفقیت هستیم.

عباس صیادی زاده
رئیس هیات مدیره