خاستگاه محصول
در حال حاضر کیفیت برگ چای مورد نظر ما در همان منطقه ی رویش مورد بررسی قرار میگیرد. ما عرضه کنندگان و تامین کنندگان را مستقیما در محل ملاقات کرده و در تماس دائم با آنها می باشیم. به عنوان مثال، به منظور کنترل و مراقبت در زمان برداشت و در هنگام فرآوری، نظارتها با دقت و از نزدیک انجام میگیرد. هدف ما تولید هرچه پایدارتر محصول نهایی چای با رعایت حداکثری موارد زیست محیطی و اجتماعی میباشد.

زنجیره انتقال
از باغ های چای تا فنجان شما، برگ چای راه طولانی را طی مینماید. این محصول بسیار حساس است و نسبت به بو و رطوبت سریعا واکنش نشان میدهد. حمل و نقل این محصول کاملا ویژه و مختص خود محصول می باشد و تعیین کننده کیفیت محصول نهایی است. با انتخاب همکاران متعهد و متخصص در کلیه مراحل، امکان هرگونه نفوذ آلاینده که علت آن بسته بندی نامناسب و یا ذخیره سازی نامناسب و یا حمل و نقل و انبار داری غیر استاندارد محصول است را از بین می بریم. بدیهی است که محصولات ما با سرعت و ایمنی هرچه تمامتر به دست مشتری میرسد.

تست چای
“شکرانه سلامت بین الملل” کارشناسان زبده چشایی را که دارای سالها تجربه میباشند را استخدام کرده است. به عنوان مثال آزمایشهای حسی و بصری. ارزیابی برگ خشک چای و چای پس از دم کشیدن از جمله کارهایی هستند که بیش از ۳۰ سال است که انجام میگیرد. ما چای هایمان را با مدرن ترین و دقیقترین تستهای کیفیت مورد ارزیابی قرار می دهیم و چای های دم شده را چندین دفعه در روز باهم مقایسه میکنیم. این ما را قادر می سازد برای بهینه سازی کیفیت و قیمت و همچنین برای توسعه ترکیب محصول خلاقانه حتما مزه چای دم شده را به طور خاص مورد امتحان قرار دهیم.

تجزیه و تحلیل آزمایشگاهی
چای ما بطور منظم توسط آزمایشگاه های خاص برای آلاینده های ناخواسته مورد امتحان قرار می گیرد. ما این کار را به متخصصانی واگذار می کنیم که روش های مدرن تجزیه و تحلیل را برای مطابقت با استانداردهای آزمایشگاهی ترتیب می دهند و دارای اطلاعات و امکانات کافی در مواجهه با معیارها می باشند.